Kunde – ofte stilte spørsmål

Jeg har ikke alt som står under “kundens sjekkliste”, men ønsker fortsatt å bestille tjenesten. Hva gjør jeg?

Send en melding til tilbyder og hør om vedkommende har mulighet til å stille med dette, eventuelt mot et lite tillegg.

Kan jeg snakke med tilbyder før jeg bestiller?

Det åpner seg en chat mellom deg og tilbyder når man sender inn en forespørsel. Her kan du og tilbyderen kommunisere fritt.

Hvordan kansellerer jeg en bestilling?

For å kansellere en bestilling som kunde, går du inn på bestillingene dine og finner knappen “avbestill booking/Cancel booking”. Du kan kansellere når som helst, men for å få pengene refundert, må du passe på å avbestille 48 timer eller 7 dager før oppdraget avhengig av hvilken kategori tjenesten du har bestilt tilhører.

– 7 dager: DJ, bartender, musiker, kokk, fotograf
– 48 timer: PT, frisør, renhold, dyrepass, studiehjelp, muskelterapeut.

Jeg ønsker meg ny funksjonalitet i appen eller på nettsiden. Hvordan kontakter jeg dere angående dette?

Fyll inn kontaktskjemaet her (https://leii-docs.no/kontakt) så tar vi det med oss når vi utvikler ny funksjonalitet.

Hva gjør jeg hvis tilbyder ikke møter opp eller ikke leverer den tjenesten vedkommende skulle?

Kontakt oss på kundeservice her (https://leii-docs.no/kontakt) så hjelper vi deg videre.


Bilde av telefon med QR-kode for å laste ned Leii-appen.

Last ned Leii-appen nå!

Du finner oss i App Store og Google Play

Last ned fra App Store badge