Hvis du ikke finner kategorien din når du skal registrere deg, er det nok fordi den ikke er en av de eksisterende kategoriene. Send oss gjerne en melding via dette skjemaet (https://leii-docs.no/kontakt) om hvilken kategori du savner. Da er det større sjanse for at den blir inkludert etterhvert. Foreløpig er det kanskje mulig å legge tjenesten din under en av de eksisterende kategoriene, tross at det ikke er en 100% match. Kontakt oss gjerne på post@leii.no dersom du lurer på om dette gjelder for din kategori.
Vi ønsker at Leii skal være en app som er enkel å bruke, hvor man ikke trenger noen andre verktøy fordi alt finnes i appen. Dette inkluderer også betaling, da kunden betaler når bestillingen er gjennomført. Pengene reserveres på kontoen til kunden når de gjør en bestilling slik at du som tilbyder er sikret å få betalt. Utbetalingene skjer to ganger i måneden, og vi sender med bilag til regnskapet ditt dersom du er registrert med et selskap. Dersom du er registrert som privatperson vil samarbeidspartneren vår ManyMore sørge for eventuell betaling av MVA og skatt før du får utbetalt det du har tjent.
Ja, det må du. Dette er for at det skal være så transparent og enkelt som mulig for kundene og for at du som tilbyder skal slippe unødvendige spørsmål om pris, hva som er inkludert, varighet osv.
Nei, Leii er tilgjengelig som både app og nettside. Du finner oss på https://leii.no/app på nett og som “Leii” i App Store og Google Play.
Det er foreløpig ikke mulig, men fram til vi får utviklet en løsning for dette kan du legge deg inn i den kategorien som er mest relevant og opprette tjenester som i utgangspunktet hører til i en annen kategori.
Last ned Leii-appen nå!
Du finner oss i App Store og Google Play